woensdag 2 maart 2011

Vandaag

Vandaag leek het lente te worden, het zonnetje kwam tevoorschijn. Wat hebben we die de laatste tijd gemist. Dus dacht ik vandaag lekker op de fiets naar mijn moedertje te fietsen, 1 uur rijden. Nou lekker was wat anders, een stevige koude noordenwind, maar ik had ook nog een leuke boodschap nadien, dus allemaal blij. Even bij Sandra (The Stitchcottage) wat garen gehaald voor mijn hobbyquiltje om door te quilten. Ook nog even vlug door de winkel gelopen, wat heeft ze weer leuke stofjes, maar helaas ik mocht nog niet van mezelf.

Weer thuis was ik toch total loss maar een berichtje van de kids die op vakantie zijn in Oostenrijk doet de vermoeidheid gauw vergeten. Ze hebben mooi weer en genieten volop van de sneeuw, de kleinkids leren het gauw he dat skiën, onze dochter en schoonzoon zijn op snowboardles, met veel vallen en weer opstaan krijgen die dat ook onder de knie.

Straks ga ik van alles klaar leggen voor onze jaarlijkse bee met een leuk spel en lekkere hapjes, een show en tell en een geheime gast. Ik heb er zin in.

5 opmerkingen:

Ria, zei

Ha Joke,
Ik vond het ook behoorlijk tegenvallen op de fiets hoor. Petje af voor je: een uur heen en een uur terug... brr. Maar je hebt vast je moedertje wel blij gemaakt. Knap dat je al die mooie lapjes kon laten liggen. Je quilt is enig.
Geniet van de bee. klinkt gezellig.
Groetjes,
Rian

Lida zei

Petje af zeg, 2 uur fietsen met dit weer, is een hele prestatie, gelukkig wordt ik niet verleid om naar mijn moeder te fietsen, is gewoon te ver weg! Ja soms moeten we ons zelf in bedwang houden en alleen kopen wat we echt nodig hebben, want wees nou eerlijk, we hebben bergen lapjes voor ooit! Succes met quilten en bedankt voor de goede wensen, groetjes
Lida

Chris zei

Ja, die wind was (is) nog koud hè, zeker als je fietst. Kan me voorstellen dat je doodop was. Maar dat zonnetje lokt je naar buiten. We willen lente!
Hoe was de Bee? Dat horen we nog wel.

sylvia zei

hallo Joke, gezellige bee gehad?? En wie was nu de geheimzinnige gast, je maakt ons helemaal nieuwsgierig!!!
Dapper hoor, met dit weer op de fiets, de zon is heerlijk (denk ik, in NH blijft ie een beetje achter), maar die wind is oh zo koud.....brrr!!!!
ik wil lente en warm en zonder jas naar buiten en .....ga zo maar dooor!!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia

Johanna Zweden zei

Heerlijk dat jullie al op de fiets kunnen!! nu hier moeten we sneeuw banden er nog onder hebben of schaatsen. Hoewel de afgelopen dagen volop zon, +9 maar een wind!!
Hoop dat de Bee gezellig was.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden