dinsdag 15 januari 2019

Eerste blogje nieuwe jaar

Ja, mijn eerste blogje dit jaar. Het jaar is nu al 15 dagen oud, de tijd vliegt.
Vorige week hadden we quiltbee en vandaag de borduurbee. Altijd gezellig!
Vandaag was ik van plan een dominoblokje te breien, had ik op Pinterest gevonden en dacht dat ik dat wel uit mijn hoofd kon breien, niet dus. Bij thuiskomst weer even gekeken bij Drops en ja hoor een nette uitleg in het nederlands, dus ik ga weer oefenen. Plaatje komt de volgende keer wel.

Op de borduurbee doen we ook wel andere dingen dan borduren. Zo zat ik te breien en een ander weer te haken. Lekker vrij. Ook werd er geshowed, kijk maar:


Een prachtig borduurwerk, allemaal kruissteekjes.


En hier een mooie gehaakte deken.

Ik heb verder niets te showen, ben niet zo'n snelle handwerkster. Ik hoop op een volgend blogje meer te laten zien.

6 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig gehaakte deken en borduurwerk laat je hier zien op je blog. Gezellig om in een groep te handwerken !

Guusje, zei

Wat een mooie deken en mooi borduurwerk.

Quiltminizusje zei

Gezellig in de barg, hoop er de volgende keer weer bij te zijn

Floor zei

Mooi borduurwerk, wat een hoop steekjes.
De deken is zo lekker fleurig, daar word je blij van met dit weer :-)
Ben benieuwd hoe je een domino blokje breit.

Annie Kingma zei

Zo gezellig samen handwerken, doen wij ook in het crea cafe
Mooi werk word er getoond.
Breien is ook leuk, kijk uit naar je plaatje er van
Groetnis Annie

Lida zei

Beste wensen en hoop dat je veel pleazier hebt op de hoeve! Groetjes
Lida