zaterdag 10 december 2011

Kerstfair in de Quilthoeve

Wat een mooi weer vandaag. Vanmorgen al bijtijds naar de Quilthoeve gefietst, daar was een kerst-quilt-fair, en het leek mij leuk om dit te combineren met mijn fietstocht. Ik moest het een en ander van mij af fietsen en dat helpt. Mijn gpsje bracht mij haarfijn precies op de plek waar ik zijn wilde. Maar wat veel mensen waren er al om 11.15 uur! Ik ben niet lang gebleven, heb gelukkig wel nog wat kunnen kopen bij Atelier Soed een paar van haar borduurpatronen en binnen in de winkel een zakje naaiattributen. Voor lapjes ga ik een ander keertje want dat was niet te doen voor mij. Maar een succes was het in ieder geval voor hen.
Verder kreeg ik ook nog twee mooie siggies deze week waar ik weer heel blij mee ben.
Deze is van Lous.
Deze is van Petronella.

6 opmerkingen:

Lida zei

Ik ben er ook geweest en ben ook met borduurpatroontjes thuis gekomen, was heerlijk er even tussen uit! Groetjes
Lida

sylvia zei

Heb net het blog van de dames vd Quilthoeve gelezen,wat een leuke dag is het geweest en fijn dat je er ook een graantje van kon meepikken!!!
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Het was inderdaad al een drukte van belang, maar wel gezellig! ;o)

Antje uit Urk zei

Wat leuk! Heb jij een gps op je fiest?
En dan je fietstocht combineren met wat handwerk-aankopen, helemaal top!
Mooie siggy's!
groetjes,

Johanna Zweden zei

Ze zijn weer leuk, en leuk dat je zo een gezellig dag hebt gehad
Groetjes Joke

petronella zei

Je had dus een leuke dag, gisteren! Zo'n leuke Fair, dat mis ik dan! Maar gelukkig hebben we hier ook leuke dingen, en je siggies zijn weer mooi!