dinsdag 1 oktober 2019

Leuke workshop

Vandaag stond onze quiltbee in het teken van een leuke workshop van Moniquilt  http://moniquilt.nl/ in Kethel, Schiedam. Zij had voor ons een werkje voorbereid om een geurzakje te maken met een hortensia erop.
Ik moet hem nog afmaken maar hier alvast een foto.


En hier is ie klaar.

's middags nog even onderstaande blokjes afgewerkt die ik maak voor de bedquilt van een nichtje. Om deze blokjes, die ik zelf heb gedigitaliseerd en geborduurd, maak ik nog vierkantjes van 4 cm in de kleuren van het borduurtje. 


Als al de blokjes klaar zijn moet ik ze nog ordenen, dat is wel het moeilijkst, maar kom ik ook wel weer uit.


2 opmerkingen:

Floor zei

Dat gaat je natuurlijk wel lukken, je nichtje zal vast heel blij zijn met haar quilt met leuke borduurtjes.

Ineke zei

Altijd zo leuk, met borduurtjes en plaatjes er op! Ik hoop dat je het geurzakje met hortensia van jou hier nog gaat showen ;-) want ik neem aan dat deze als voorbeeld is bedoeld?