vrijdag 22 maart 2019

Hij is AF!

Eindelijk is nu mijn tweepersoonssprei af! Ik weet niet meer wanneer ik eraan ben begonnen, maar is wel een aantal jaartjes geleden. Nu mag ik hem tonen.




Ik moet nog de nietjes eruit halen en hier en daar draadjes afknippen, en het strijkijzer eroverheen.
Maar, ik doe dit nooit meer, zo groot en onhandelbaar.
Komt er nog bij dat ik destijds de verkeerde pitjeskatoen via internet heb gekocht, deze was met linnen en dat is zwaar.

Mijn volgende grote projecten zijn nog twee kinderspreien, maar dat is nog te doen en erg leuk.

7 opmerkingen:

Frederika zei

Prachtig. Een waar kunstwerk

conny's quilts en creaties zei

Schitterend!!

Ria zei

Je quilt is echt heel erg MOOI geworden.

Floor zei

Oooohhhh, wat een schitterende quilt is dat!!!!
Zo groot en zo krachtig. Volgens mij lig je daaronder de hele nacht wakker, want toch zonde om je ogen dicht te doen?
Kan me voorstellen dat je voorlopig alleen wat kleinere maakt, want dit is wel heel zwaar.
Hopelijk nog heel veel gezonde nachten onder deze quilt.

Marguerite zei

Prachtig!!!

Ria, zei

Wat een kunstwerk! Prachtig. En petje af voor je, om deze reus af te maken. Wat een doorzettingsvermogen heb je.

Frea zei

Het is een prachtige quilt. Je hebt hem zelfs groter gemaakt, dan het origineel.
En dan in de hall of Fame bij Jaqueline zelf. Heb je ook les van haar gehad? Een waar feest.