donderdag 11 oktober 2018

Mooi weertje!

Vandaag weer aan de wandel. Niet op mijn tempo maar dat van mijn lief. Hij heeft een nare operatie ondergaan aan zijn nekwervels, twee waren er gebroken door een val met de racefiets. Hij mag wandelen onder begeleiding dus voor ons geen straf met dit mooie weer.
Bij ons in Den Hoorn hebben wij er een leuk eettentje bij gekregen voor een lekker bakkie koffie met zelfgemaakte taart, ook lekkere broodjes en tosti's. Dus de wandeling werd onderbroken door even op hun terrasje iets te gaan gebruiken. Super mooi weertje erbij, wat wil je nog meer.

Ook had ik jullie verteld dat ik weer aan de haak was gegaan. Ik heb mijn eerste plompeblaar gehaakt. Nu even uittellen hoeveel er in mijn gordijntje naast de deur moeten.



4 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Beterschap voor je man , samen wandelen en en terrasje is goed te doen
Je gaat pompebladen haken zie ik, mooi
Groetnis Annie

Quiltminizusje zei

Wat lees ik nou? K wens je man via dit media beterschap toe. Tja heerlijk weertje hebben we nog, om vrolijk van te worden.
Mooi je haakwerkje.
Groetjes Christine

Ria zei

Sterkte voor jullie allebei en beterschap voor je mannetje. En genieten maar van het mooie weer, groetjes Ria.

Floor zei

Lees na pas wat er met de man is gebeurd. Dat is niet mis, ik weet alles van een gebroken wervel.
Maar gelukkig mag hij voorzichtig alweer wat. Hopelijk komt het weer helemaal goed en kan hij weer op de fiets.
Vallen is op een bepaalde leeftijd niet handig, en juist dan gebeurd het vaker :-(
Fijn dat jullie toch een gezellige wandeling hebben gehad.