maandag 25 april 2016

Hier ben ik weer

Ja, hier ben ik weer even. Afgelopen 3 weken was onze kleindochter bij ons voor haar stage bij De Mol. Wat is dat heerlijk zo'n lieve meid in huis. Buiten haar stage konden we ook nog een spelletje doen of iets lekkers klaarmaken. Ik heb dus drie weken genoten en weinig handwerkerigs gedaan.


Dit was een pot dat ik gekregen had voor Sinterklaas en bewaard voor deze weken. Het smaakte goed!

Wel heb ik af en toe zitten borduren, dat leg je weer gauw aan de kant. Hier even de stand van mijn kleine DJ.

Vandaag zit ik weer achter de naaimachine en heb onderstaand blok gemaakt voor de japanse vergroting. Dit blok vond ik op pinterest. Vroeger vouwden wij altijd deze japanse vogel en nu dus in stof gemaakt. Voor mij een heel gepuzzel, maar is wel gelukt. Nu nog een maken in spiegelbeeld voor de ying-yang.


Met de vergroting van die japanse sprei ben ik best al ver. De blokken met de cirkels zijn bijna klaar. Nu nog wat samengestelde blokken en dan kan ik hem in elkaar gaan zetten. Ik denk wel dat ik de randen eerst doorquilt voordat ik ze eraan ga zetten.



1 opmerking:

Guusje, zei

Je laat veel moois en wat en leuk jullie kleindochter op bezoek.