zaterdag 30 januari 2016

Mijn internationale Sun Bonnet Sue

Mijn internationale Sun Bonnet Sue heeft zijn begin gemaakt. Ik ben flink aan het kopieren en verkleinen en knippen en plakken en ook nog in elkaar zetten van een blokje Sue. Een mond vol, maar is ook veel werk. Ik maak ze op 80%, maar dan zitten er wel kleine stukjes bij. Maar met het goede gereedschap moet het lukken.
Mijn eerste Sue, de japanse, is bijna klaar, alleen haar haarstokjes moeten er nog in en de naam van het land, maar dat doe ik later.


Dan ben ik met nog twee popjes bezig: de chinese en de oostenrijkse. Voor die laatste moet ik een muzieksleutel appliceren. Maar ja, ik heb ook een borduurmachine. Dus die heb ik gedigitaliseerd en geborduurd op een lapje, dan kan ik hem er zo op maken.


Alleen jammer dat ik geen zwarte vliseline had dan was die muzieksleutel nog zwarter geweest, maar ik ben er blij mee.
Ik maak de popjes allemaal op een lichtblauwe ondergrond. Die lap had ik nog en ik vind het wel leuk zo.

Aanstaande dinsdag hebben we weer quiltbee, dus ik moet even voorbereiden want er moet natuurlijk wel wat te doen zijn dan. Wordt een gezellige dag ipv een ochtend en we krijgen erwtensoep. Ik zie er helemaal naar uit.

4 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooi hoor, en netjes. De kleine deeltje vind ik altijd moeilijk
Gezellige bee
Groetnis Annie

Lida zei

Wat een leuke Sue en ja die andere zullen ook wel heel leuk worden en je geborduurde sleutel is toch echt heel mooi! Veel plezier morgen en geniet van de soep van Co! Groetjes
Lida

Chris zei

Ik ken dat patroon helemaal niet, van die internationale S.S. Wat ontzettend leuk. Geen wonder dat je met de Japanse bent begonnen. Ik vind het echt iets voor jou!

Ria zei

Je Japanse Sue is mooi geworden, kunnen we haar morgen bewonderen? Groetjes van Ria.