maandag 18 november 2013

Update werkjes

Na een moeizame middag met onze dementerende moedertjes heb ik even mijn zinnen kunnen verzetten met het quilten van een blokje van de japanse sprei. Er zijn er nog ongeveer vier te gaan, dus het schiet lekker op.

Het zijn alle kleuren van de judobandjes en omdat het midden nogal opbolde heb ik daar de ying-yang gequilt.

Ook ben ik bezig met de Marken lappen. Ik heb er twee. Daarvoor heb ik eerst de open zoom gemaakt zodat het mooi afgewerkt is. Op de ene lap borduur ik de gekleurde linten en op de tweede wil ik het witwerk maken.


8 opmerkingen:

Ria zei

Leuk blok heb je er weer bij. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Groetjes Ria

Ria, zei

Mooi blokje met de judobandjes. En met het Marker borduren werk jij in duplo. goed idee! Ik wil eigenlijk ook geen witwerk samen met de vernaaide linten. Nog maar een lap starten dus :)
Succes. Mooie kleuren dmc. Ik had ook aan warm geel en oud blauw gedacht :) Zitten we een beetje op de zelfde golflengte.
Fijne week, Joke

Lida zei

Gaaf, die hoop ik ooit eens in het echt te bewonderen!
Groetjes
Lida

Chris zei

Wat wordt een blokje toch altijd leuk door het quilten. Ik bewonder al die dames die met het Marker borduurwerk bezig zijn!!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooi blokje!!!

Annie Kingma zei

Mooi Blokje.
Marker borduurwerk bewonder ik. open zoom is veel werk
Groetnis Annie

Guusje, zei

Wat mooi en wat leuk dat je ook meedoet met de Marker lappen. Sterkte met je mam.

Ans zei

Dat gaat heel mooi worden Joke!