zaterdag 14 mei 2011

Tas voor mijn mini

Gisteren begonnen met een tas te maken voor mijn mini-Janomeetje. Het wilde niet erg lukken, logisch het was ook vrijdag de 13e (LOL). Ik geloof daar niet in maar je zou het haast wel doen want mijn magnetron gaaf met een plof ook de geest, maar daar zat ik wel een beetje op te wachten, het beesie heeft mij bijna 20 jaar gediend. Vandaag toch maar een nieuwe gehaald, want als je er altijd op rekent en je hebt dan dat gemak niet meer..... een mens wil toch graag een beetje verwend worden toch?
Maar vandaag maar mijn tas voor mijn mini afgemaakt, ik ben niet geheel tevreden maar hij is functioneel, hij kan nu beschermd in mijn fietstas mee. Hij is van skai gemaakt waarachter schuimrubber zit en dat heb ik gevoerd met een vrolijk bloemetje. De lelijke naaisels van de hengsels heb ik versierd met een knoop en voor de sluiting heb ik een klemhandje gebruikt die ik bewaard heb van een tuinbroekje van onze DD toen ze nog een jaar of 7 was.

4 opmerkingen:

Tineke zei

Handige tas heb je gemaakt Joke.
Is toch verder helemaal niks mis mee?
Groetjes Tineke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke tas, hij ziet er perfect uit, En wat een leuke mini-naaimachine, dat kleine mini-machientje trouwens ook!
Groetjes, Cisca

Peter Lokker zei

Ik vind 'm prachtig ;-) en je blog ook trouwens, leuk.

Groetjes, Peter

Chris zei

Tjonge, ik wist niet eens dat er een mini Janome bestond! Wat een leukerd. Net als de tas die je er voor maakte, heel handig. Wat een enige sluiting, dat handje. Zo zie je maar, het is best goed om dingetjes te bewaren.
Ik vind dat mini-mini-nepmachientje ook ontzettend leuk!