dinsdag 31 mei 2011

T-shirt met dansende Mumble

Vandaag iets anders dan quilten, alhoewel iets vertel ik er wel over. Een aantal van jullie reageerden leuk op de blokken van BVM, wat is dat toch, kan er niets van vinden op internet. Dat klopt, wij zijn een besloten groepje en noemen ons BVM-ers = blok van de maand groep. Wij hebben ongeveer 12 leden die elke maand een blok maken voor een van de andere leden, zo krijgen wij allemaal een quilt bij elkaar van 12 blokken, waarvan wij dan zelf een quilt maken en die het jaar daarop weer gaan showen op een bee. De blokken kiezen we elk zelf, dus je maakt echt 12 verschillende blokken en elke keer andere technieken. ik vind dit in ieder geval erg leuk.

Voorts heb ik een t-shirt geborduurd voor mijn kleinzoon, ik had al eens zo'n shirtje met dit beestje erop gemaakt voor hem, maar hij was eruit gegroeid dus vroeg hij oma om hem op een maatje groter nog eens te maken. Hij heeft hem vandaag gekregen en is er erg blij mee.

1 opmerking:

Chris zei

Ik vind dat idee van jullie BVM zo enig. Op die manier ontstaan er echt unieke quilts!
Heerlijk als je kleinkind zoiets aan je vraagt. Dan kan je nooit weigeren. Hoe oud is hij Joke?