dinsdag 20 juni 2017

Verslagje van onze Midden Delflanddagen

Het was schitterend mooi weer afgelopen weekend op de Midden-Delflanddagen.
Wij, enkele leden van onze quiltgroep - borduurgroep en kantklosgroep, waren ook aanwezig boven in de Barg om mensen wegwijs te maken in onze hobby's.
Ik had er best veel reclame voor gemaakt, dus van mijn familie kwamen  mijn zus, mijn schoonzus en zwager met vrienden kijken. Erg leuk die aandacht.
In de Barg lagen veel borduurwerken en kantkloswerken van de leden.
Ook in de stal hadden wij een quilttentoonstelling met als thema: Delfts blauw ofwel blauw-wit, waaronder quilts, borduurwerken en kantkloswerken.
Hieronder enkel werkstukken die ikzelf bijzonder vind. Ik vond alles wel mooi, maar ik laat enkele hele mooie zien.

Dit is mijn Hunter Star


Deze is van Co: het boerenleven.


Deze van Ineke, supernetjes en precies gemaakt.


Co haar strijkplankhoes moest vernieuwd worden...

Er is zoveel moois gemaakt, teveel om hier te laten zien. Ook de sfeer buiten was erg gezellig met kramen met streekprodukten en een chantikoor.



Met de goedkeurende blik van Co.

Vandaag hadden we weer een gezellige borduurbee, we zaten buiten in de schaduw. We kletsten na over de TT en bespraken het nieuwe thema voor volgend jaar. Dus gaan we daarmee aan de slag.

1 opmerking:

Quiltminizusje zei

Wat is je hunter star mooi geworden en ja Ineke haar quilt is zeker leuk en Co's boerenleven gewoon hartstikke leuk. Goede sfeer en fijn dat het zo druk is geweest. Nou ben ik benieuwd naar het thema voor volgend jaar, kan ik misschien ook meedoen. Groetjes christine