zondag 10 december 2017

Quiltdip een beetje voorbij.

Ja, na de quiltretreat, verjaardagen en sinterklaas-quiltbee is het weer wat rustiger en komt de zin in quilten weer een beetje terug.
Allereerst heb ik ons sprei de cirkel met de bogen doorgequilt. Was een hele klus, maar ik ben wel tevreden.


De blokjes heb ik apart doorgequilt zodat de draaibeweging duidelijker wordt.


De puntjesranden komen er later aan, ik ga eerst het donkere gedeelte naar de punten toe doorquilten.

Ondertussen ben ik bezig met de sterrenranden die na de puntjes eraan worden gezet zodat de sprei goed op ons tweepersoonsbed past.


Nog heel wat werk te gaan, dus ik hoop zin te houden.

3 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Word een hel mooi quilt.
succes
Groetnis Annie

Ineke zei

Heel erg mooi!!!

Ria zei

Wat een prachtige quilt, succes met de rand, groetjes.