zaterdag 25 april 2015

Yolo en meer

Onze kleindochter vindt toneel en musical erg leuk. Heeft een keer auditie gedaan bij het Hofpleintheater in Rotterdam en was uitgekozen. Nu mocht zij optreden in Yolo en speelde afgelopen week een try-out en vier voorstellingen. Wij als opa en oma waren er ook een keer bij. Het was een heel spektakel, maar wel erg leuk om te zien en te horen. Ze was daar echt op haar plek en kon zich helemaal uitleven.


En dan nog iets leuks. Onze dochter haar schoonzusje is zwanger en ik heb gevraagd of ik het boxkleed mag maken. Ze was helemaal blij, dus ik ga aan de slag met lapjes uitzoeken, ze houdt van warme tinten dus gaan we op zoek. Ik heb nog een aantal erg leuke patroontjes gemaakt om te borduren, dus helemaal mijn ding. De inspiratie komt nu vanzelf....

1 opmerking:

Chris zei

Leuk is dat hè, om bij een uitvoering van je kleinkind te zijn. Hoe oud is zij nu Joke?
Veel plezier met het maken van dat boxkleed, altijd leuk werk.