vrijdag 5 december 2014

Een onvergetelijke dag!

Gisteren zijn wij weer thuisgekomen van een fantastisch bruiloftsfeest van Edwin en Jessica. Wij waren uitgenodigd om dit mooie feest op kasteel Westhove in Zeeland mee te vieren.
Het was een geweldige dag die wij de volgende dag mochten afsluiten met een strandwandeling met het kersverse bruidspaar.
Natuurlijk had ik wat leuks gemaakt voor hen maar dat kon ik niet eerder laten zien. Nu mag het. Het is een theemuts geworden, want zij houden allebei veel van thee.
Aan de ene kant heb ik hun namen met trouwdatum geborduurd en aan de andere kant tea for two geappliceerd.




Deze dag was onvergetelijk!

6 opmerkingen:

Ria, zei

Mooi mooi!! Leuk zo'n persoonlijk cadeau, en fijn dat jullie zo'n heerlijke dag gehad hebben.

petronella zei

Heel mooi!

Ans zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, daar zullen zij wel blij mee zijn!

sylvia zei

Wat een lief kado!! en ik lees over je moeder: wat een bijzonder moment is dat geweest!!!
groetjes, Sylvia

Chris zei

Wat lijkt me dat bijzonder, een bruiloft op een kasteel. En wat maakte je een lief kado!

Johanna Zweden zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden