zaterdag 25 oktober 2014

Een nieuwe siggie en uitgedipt?

Vandaag een nieuwe siggie gekregen van Manuela. Bedankt, ik ben er blij mee. Ik moet nodig er eens wat mee doen, heb een ordner vol.


Ik vind het nog steeds leuk om er een te krijgen. Van onderstaande siggie heb ik er weer een aantal gemaakt, dus siggie-dames ik sta op de lijst.


Door deze siggies denk ik dat ik uitgedipt ben, ik vond het weer enig om te doen en met lapjes bezig te zijn, dus misschien komt er de komende winter weer wat uit mijn handen.

Van de kantkloskring kreeg ik een mooie verjaarskaart en die wil ik jullie niet onthouden.


Ik krijg de foto niet goed helaas, maar hij is mooi!

3 opmerkingen:

Hermie zei

Fijn dat je uitgedipg bent,soms gebeurt dat gewoon.

Guusje, zei

Mooie siggies en wat een mooie kaart. Alsnog gefeliciteerd.

Chris zei

Waar die siggy's dan niet goed voor zijn hè?! Ik vind het ook nog steeds leuk. Kreeg van haar ook die leukerd.