zaterdag 7 december 2013

Eindelijk af!

Ja, eindelijk is de japanse sprei voor onze dochter af! Zij had hem al gekregen toen zij in augustus van dit jaar 40 werd, maar ik nam hem weer mee omdat er nog blokjes moesten worden doorgequilt. Hieronder heb ik hem in vol ornaat voor de kast kunnen hangen en een foto kunnen maken. Dat gaf nog wat problemen.... mijn lensje was vuil. Maar nu dan een duidelijke foto.


Hier nog even een foto van het mooie middenstuk.


Nu mijn hobbykamer wat opgeruimd. Ik heb nu voor ieder kleinkind een bedsprei gemaakt en een tweepersoons voor mijn lieve schoonzus. Na deze japanse ben ik nu bezig met een tweepersoons sprei voor ons bed. Die duurt nog wel even en heeft geen haast. Ook ben ik aan het borduren geslagen en dat is toch leuk! Maar daarover een volgende keer.

6 opmerkingen:

Chris zei

Hij is prachtig geworden hoor! Wat zal je blij zijn dat je er nu helemaal mee klaar bent. En nu iets voor je eigen bed, daar mag je ook van genieten.

Lida zei

Wat een unieke quilt is het geworden, wat een gelukkige dochter heb jij!
Veel plezier met de borduursteekjes en misschien kan ik die binnenkort eens bewonderen?
Groetjes
Lida

Ria, zei

Wat een kunstwerk is het geworden, Joke. Prachtig! en kom maar gauw voor de draad met je borduurwerk :)
Fijn weekend!

Annie Kingma zei

Prachtig geworden, kan je dochter blij mee zijn, en trots op haar moeder zijn.
Succes met het volgende project
Groetnis Annie

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is hij schitterend geworden!!!

Groetjes
Ines

mieke zei

Heel apart.
grtjs Mieke