donderdag 4 juli 2013

Super leuke middag

Vandaag was het dan zover, de workshop apliquick bij het Quilterspalet in Den Haag. We gingen een leuk kleine quiltje maken met een paddestoel en een kaboutertje erbij. Onderstaand de foto van de gereedschapjes.
De foto van het quiltje wat wij probeerden te maken staat op hun blog/site.
Ik had hem eerst hier staan maar ik geloof dat dat niet kan, dus ga even naar hun blog/site om het te kunnen zien.



Het gereedschap hier op de foto heb ik dat aangeschaft want het werkt prima. De kleinste stukjes kan je ermee mooi appliceren. Een supermiddag want ik heb er veel van geleerd en Evy legde het prima uit en had het heel fijn voorbereid, dat is nog eens lesgeven!



8 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een schattig klein quiltje is dit geworden!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een liefje en mooi gerredschap.

Groetjes
Ines

Ria, zei

Wat een leukerdje is dat geworden, Joke. Fijn als een workshop zo lekker loopt, hè? Weer wat geleerd :)
Prachtig gereedschap.
Groetjes

Guusje, zei

Wat een leuke quilt is dit. Lijkt me erg handig om mee te werken.

Gonny zei

het schaartje herken ik maar hoe de rest eruitziet/handige hulp is kan ik me niet bedenken.... Als jij er maar tevreden over bent!!!
Wel een goed/leuk voorbeeld om te oefenen met die kleine stukjes;-)

Gonny zei

Ik heb even gegoogle-d (of hoe dat ook heet...). Inderdaad erg handig!!!

Annie Kingma zei

Heel lief quiltje.
Groetnis Annie

Chris zei

Dat is echt een quiltje waar je veel bij kan leren. Enig.