zondag 1 juli 2012

VAENW

Zo, hier ben ik weer eens. Ik heb niet stil gezeten maar geen tijd om te bloggen gehad, hoop de komende tijd wat meer.
Allereerst heeft onze kleinzoon vandaag de NK minioren jaargangfinale gezwommen, daarvoor moest je wel bij de ned. 24 besten horen. Hij mocht meedoen met de 100 m rugslag, hij zwom een tijd van 1.30.83 en werd van die 24 zwemmers 15e. Wij zijn een zeer trotse opa en oma! Hij is 10 jaar en erg fanatiek daarmee.

Ondertussen ook een klok geborduurd voor onze kleindochter. Die is gek van olifanten, dus moest er een olifant met muis op worden gemaakt.

Ook lukt het breien voor de schapen. Voor Lammetje heb ik het jasje en de broek af. Ben nu bezig met het jurkje voor het andere schaap. Enig om te doen, maar een patroontje daarvan maken lukt niet omdat dat steeds passen en meten is.













De voor- en achterkant van het geheel. Het beest wat opgevuld want de nek was wat leeggeknuffeld. Ook de staart moest een uitlaat hebben. Ik heb dit met veel plezier zitten maken.

10 opmerkingen:

Lida zei

Wat is dat leuk geworden, zo enig dat jasje! Succes met het jurkje! groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een leuk jasje en schattige klok.

Hermie zei

mooi hoor de klok en wat een schatje het aangeklede schaap

Ineke zei

Prachtige klok en leuk jasje!
Groetjes

Annie Kingma zei

Leuke werkjes heb je gemaakt.
Groetnis Annie

Chris zei

Knap van je kleinzoon hoor, om op die leeftijd al zó goed te zijn. Feliciteer hem maar van mij.
Wat verschrikkelijk leuk, die klok! Wat zal je daar blij mee zijn. En dat jasje vind ik ook enig. Wij vervelen ons nooit hè? Gelukkig maar. Dagdag.

Ansje zei

Leuke dingen gemaakt JOke!!
Groetjes Ansje

Antje uit Urk zei

Nou, daar mag je kleinzoon heel trots op zijn! Petje af hoor voor hem! En ik zou ook glimmend van trots op de tribune zitten! Wie weet wat dat nog word in de toekomst, ik wens hem het allerbeste en veel succes!
Die klok is prachtig, wat een leuk idee om een klok te borduren! 'K ga het eens aan mijn meiden laten zien, die zullen dit ook wel leuk vinden.
Lammie ziet er heel deftig uit met zijn mooie zwarte jasje, leuk!
groetjes,

sylvia zei

ach, wat schattig!!! En gefeliciteerd met je kleinzoon, toppie!!!

Annelein zei

Wat een ontzettend lief vestje!!!!