dinsdag 23 november 2010

Hexagonnen update

Het is morgen weer hexagonnenwoensdag en ik ben weer flink met ze aan de slag geweest. Ondanks de erg drukke bezigheden thuis heb ik toch nog tussendoor wat kunnen maken. Dit is er een met aardbeien, de volgende wordt een kubus-hexjes-bloem. Ik ben zelf benieuwd hoe dat er gaat uitzien.


Vervolgens heb ik nog een hexagonnen-speldenkussen-bakje gemaakt, deze is van Penny. Het patroon in pdf formaat staat nu op de site van haar.


Het quiltbeertje op de voorkant is mijn eigen machinaal geborduurde patroontje.                                             

17 opmerkingen:

Melody zei

That is the cutest hexie flower I have ever seen. I adore it.

Jeanette zei

Pretty hexagon. The pincushion/box is cute

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat maak je toch mooie blommen, nu weer met van die leuke aardbeitjes!
Schattige pennenbakjes, ik ga eens gauw kijken voor het patroon!
Groetjes, Cisca

Mascha zei

Wat leuk met die aardbeitjes. En dat bakjes is zo lief met dat beertje er op.
Groetjes Mascha

Marion B. zei

Wat leuk, die aarbeitjes.

sylvia zei

leuk fris blommeke, met de aardbeitjes!!
en de pincushion is erg leuk: ligt hier ook al geprint klaar om gemaakt te worden!!!

Anoniem zei

Wat een schatje!!!!

Jossie zei

Wat grappig met die aardbeitjes.

Unknown zei

soooo cute.
very nice and delicate work
gina

Karen zei

That is one sweet hexagon flower!!

Nata zei

Super, ich liebe Erdbeeren!

LG,
Renata

Guusje, zei

dank je wel voor de tip van het speldenkussen bakje die ga ik proberen te maken.Die van jouw is erg leuk geworden.

Chris zei

Wat enig al die hexagonen. Dat bakje vind ik helemaal super. Ik had het patroontje al opgeslagen. Ik wil het echt ook een keer maken.

Joke zei

Wat grappig zo!
Ja, dat hexagonnenbakje is ook leuk, zeker met dat geborduurde beertjes erop.
CrossStitcher nr.204 heb ik helaas niet voor je, maar misschien heb ik wel een mogelijkheid om aan het patroon voor je te komen. Belangstelling of ben je al voorzien?

Birdie zei

Love your strawberries, very nice stitching.

Dolly Cloth zei

Strawberries look great

Anne-Mettes Oaser zei

Love your strawberry flower. And the hexagon looks perfect next to the sewing machine.