zondag 3 oktober 2010

Geboortekaartje

Wat een mooie dag was het vandaag! Dus vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt met mijn DH die mij halverwege trakteerde op een kop koffie in het restaurant van Op Hodenpijl in Schipluiden. Dit oude kerkgebouwtje is in zijn oude glorie hersteld met een soort serre erachter dat als restaurant dienst doet, hier kan je natuur- en streekprodukten kopen en proeven. De moeite waard om eens langs te gaan.

's-Middags bij familie langs geweest vanwege een verjaardag, altijd gezellig daar. Hun dochter heeft een kleintje gekregen, de tweede. Ik probeer van geboortekaartjes die ik krijg een slabbetje te maken waarop ik het kaartje probeer na te maken. Soms moet je er iets op verzinnen dat het lijkt. Dit is mij aardig gelukt. De grote cirkel in het midden heb ik van stof gemaakt, deze staat in de binnenkant van de kaart waarop een gedichtje staat over een lief klein wondertje.

5 opmerkingen:

marijke zei

Dat ziet er lief uit de slab en bovendien uniek!
groeten Marijke

sylvia zei

ja, dat is zeker leuk gelukt, wat een schattig slabbetje!!

Terray zei

Tis zeker een heerlijk stel die twee hondjes van ons ;-)

Maar jij hebt een prachtig slabber gefabriceerd zeg!! Daar zijn de ouders vast ontzettend blij mee.

Groetjes
Tertia

Antje zei

Dat is je prachtig gelukt, Joke!
Daar zal de mama wel blij mee zijn!!
groetjes Antje

Guusje, zei

Wat een mooi en bijzonder slabbetje hij is prachtig.