dinsdag 16 februari 2010

Een nieuw siggie gedigitaliseerd

Vandaag, lekker achter de pc, mijn nieuwe siggie gedigitaliseerd. Mijn schaatsjessiggie is meer voor de winter en die ben ik eigenlijk een beetje zat, heb zin in de lente. Dus het vogeltje van de klok opnieuw gemaakt voor de siggies. Ik heb de oorspronkelijke tekening, gemaakt in PRE-Design, aangepast in PE-8.
Het oogje en de tenen heb ik gemaakt van lettertekens, die zijn altijd mooi vol als je de TrueType letters aanpast op vet. Dan uitborduren met multigaren en dan krijg je onderstaand resultaat.
 

1 opmerking:

Terray zei

Hoi Joke,

Wat een leuk en lief vogeltje, Knap dat je dat zelf kan digiën.
Ik zat ook al te denken om ander soort siggies te gaan maken. Teveel van hetzelfde wordt ook zo saai he ;-)
Misschien maar elke maand een nieuwe soort siggie doen, lijkt mij ook wel leuk
Nou succes en veel plezier met ruilen. (het gaat hard he)

Groetjes
Tertia